Tuesday, October 27, 2020
Home Trending متحدہ کی عدم موجودگی میں سندھ اسمبلی نے بلدیاتی ترمیمی بل 2014...

متحدہ کی عدم موجودگی میں سندھ اسمبلی نے بلدیاتی ترمیمی بل 2014 منظور کرلیا

SindhAssemblyBuildingNEWسندھ اسمبلی نے ایم کیو ایم کی جانب سے اجلاس کے بائیکاٹ کے دوران بلدیاتی ترمیمی بل 2014 منظور کرلیا۔ اسپیکرسندھ اسمبلی آغا سراج درانی کی سربراہی میں سندھ اسمبلی کے اجلاس کے دوران وزیر قانون سکندر میندھرو نے بلدیاتی ترمیمی بل 2014 پیش کیا۔ مسلم لیگ فنکشنل کی نصرت سحرعباسی کی جانب سے بل کی نقل نہ ملنے پر اعتراض پر سکندر میندھرو نے کہا کہ سندھ اسمبلی میں گزشتہ برس بلدیاتی نظام کا بل پیش کیا گیا تھا جس کی تیاری کے لئے صوبے کی تمام جماعتوں اور سول سوسائٹی سے مشاورت کی گئی تھی، اس کے علاوہ اسے سندھ اسمبلی کی ویب سائیٹ پر بھی شائع کیا گیا تھا، بلدیاتی حلقہ بندیوں کے سلسلے میں چند سیاسی جماعتیں عدالت گئی تھیں جس پر عدالت عظمیٰ نے تمام صوبوں اور وفاقی دارالحکومت کو حکم دیا تھا کہ حلقہ بندیوں کا ختیار الیکشن کمیشن کو تفویض کیا جائے، عدالتی حکم کی روشنی میں ہی اسے پیش کیا جارہا ہے۔ وزیراعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ نے کہا کہ بلدیاتی ترمیمی بل2014 انتہائی اہمیت کا حامل ہے جسے سپریم کورٹ کے حکم پر پیش کیا گیا ہے۔
بعد ازاں سکندر میندھرو نے بل کو شق وار اسمبلی میں پیش کیا جسے ایوان نے متفقہ طور پر شق وار منظور کرلیا۔ بل میں الیکشن کمیشن کو بلدیاتی حلقہ بندیوں کا اختیار دیا گیا ہے، ترمیمی بل میں حلقہ بندی کے لفظ کو یونین کونسل کی تخلیق سے تبدیل کیا گیاہے۔ اس کے علاوہ انتخابی قوائد کی خلاف ورزی پر الیکشن کمیشن کسی بھی امیدوار کو 4 برس تک نااہل قرار دے سکتا ہے اس سے قبل یہ اختیار سندھ حکومت کو تھا۔
واضح رہے کہ بلدیاتی ترمیمی بل 2014 متفقہ منظوری سے قبل متحدہ قومی موومنٹ کے ارکان اسمبلی نے اجلاس کا بائیکاٹ کردیا تھا اور بل کی منظوری کے وقت بھی اجلاس کی کارروائی میں شریک نہیں ہوئے تھے۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

پشاور دھماکے کی شدید مزمت و قیمتی جانوں کے نقصان پر اظہار افسوس کرتے ہیں، حلیم عادل شیخ

پشاور دھماکے پر پی ٹی آئی مرکزی رہنما حلیم عادل شیخ کی مزمت و قیمتی جانوں کے نقصان پر اظہار افسوس, ان...

سی ایس ایس امتحان، کراچی کے شہریوں کے لیے بڑی خوش خبری

کراچی: ایڈمنسٹریٹر کراچی افتخار علی شالوانی نے فریئر ہال میں سی ایس ایس کارنر کا افتتاح کر دیا، ان کا کہنا تھا...

کراچی چڑیا گھر اور برگد کا درخت

برگد کا درخت متعدد خصوصیات کا حامل سمجھا جاتا ہے۔اس کی ایک خاص بات یہ ہے کہ...

کراچی کی تاریخی لی مارکیٹ

لی مارکیٹ اہل کراچی کے لیے جانا پہچانا نام ہے۔یہ شہر کی قدیم آبادی لیاری کے قریب واقع ہے۔انگریز دور میں...